UWAGA!
2025-09-26 10:21:32
Sposoby składania dokumentów
Przyjmowanie dokumentów w roku akademickim 2025/2026 odbywa się na dotychczasowych zasadach. Istotną zmianę wprowadził nowy system informatyczny - pierwszym krokiem jest generowanie wniosku w systemie USOSweb, a drugim obowiązek złożenia do DSSS w formie papierowej wszystkich wymaganych dokumentów o przyznanie danego rodzaju świadczenia.
Umożliwiamy składanie dokumentów na trzy sposoby:
1. Składanie dokumentów za pośrednictwem operatora pocztowego - Poczta Polska S.A.
Korespondencję przesyłać należy na adres:
Uniwersytet Medyczny |
2. Składanie dokumentów za pośrednictwem tymczasowych skrzynek (urn)
Na korytarzu DSSS wystawiona jest urna do której w godzinach od 8:00 do 15:00 można wrzucać koperty z wypełnionym wnioskiem wraz z dokumentami oraz wpisanym na kopercie kierunkiem studiów.
Dodatkowo od poniedziałku do piątku od godziny 15:15 do godziny 22:00, a w sobotę i niedzielę od godziny 7:00 do 22:00, będzie można złożyć dokumenty do urny stojącej w wiatrołapie wejścia głównego Domu Studenta nr 1.
Po wrzuceniu dokumentów do urny, wnioskodawca zobowiązany jest do wpisania na specjalnie w tym celu przygotowanej liście, swojego numeru albumu, kierunku, roku i rodzaju studiów (np. I st., II st., j.m.) oraz rodzaju stypendium, poświadczając powyższe dane własnoręcznym podpisem / parafką.
3. Składanie dokumentów osobiście u pracownika DSSS
PAMIĘTAJ: W przypadku kontaktu elektronicznego z pracownikiem DSSS prosimy, aby korzystać ze skrzynek mailowych uczelni. Bardzo często zdarza się, że przesyłana korespondencja z maili innych niż w domenie umlub.edu.pl traktowana jest jako SPAM.
W przypadku konieczności uzyskania wyjaśnień lub dodatkowych informacji obowiązuje również zasada kontaktowania się z pracownikiem DSSS, który obsługuje Wasz kierunek studiów.
2025-09-26 10:21:32
2025-09-11 07:53:19
2025-09-10 09:04:23